Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokoltdm
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Nie 20:49, 04 Lip 2010 Temat postu: regulacja gaznika aprilia pegasso |
|
|
Witam wszystkich.
Szukam wszelkich informacji na temat
regulacji gaznika
synchro gazników
problem polega na tym że po kilku minutach pracy kolektory są czerwone z gorąca przy czym temp na wskazniku w czasie jazdy wynosi około 70stopni
na postoju jakieś 80 i więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pegaso
ADMIN
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 8:02, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Temperaturę silnika masz normalną w czasie jazdy powinna być około 70,a na postoju 85 i powinien włączyć się wiatrak.Czerwone kolanka oznaczają że albo jest zła mieszanka,lub złe ustawienie zapłonu (za późny) to też kolanka będą czerwone.W serwisówce coś piszą że powinno się śrubki w 2 gaźnikach od regulacji powietrza wkręcić do końca i odkręcić po 2,3 obroty w zależności od motoru jeden będzie chodził a drugi nie.Zobacz jak masz wkecone te śruby,jak masz dobrze to coś z zapłonem masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sokoltdm
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pon 16:11, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki wszelkie info mile widziane
te wakuometry jeszcze mnie interesuje jak podłączyć
jakiś tajemniczy ten temat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pegaso
ADMIN
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:49, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia gdzie w pegaso się podłącza ja mam na wtrysku,także nigdy nie zaczepiałem tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekbarwinski
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pasym
|
Wysłany: Sob 20:25, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanko aprilka rok 96,ciezko mi odpala jak jest silnik zimny(rano)prawdopodobnie jest problem z paliwem jakby za mało dostaje paliwa na ssaniu.Lalem paliwo bezposrednio do gaznika z gury przez Membranke i odrazu zaczyna zapalac jaka moze byc tego przyczyna ,moze mi ktos podpowie.Czy to mogą byc wyrobione membranki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pegaso
ADMIN
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 9:10, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Membrany albo są dobre albo nie,czyli albo mają dziurę albo nie,patrzyłeś?A wyciągałeś całe gaźniki i rozbierałeś?Trzeba wyciągnąć i popatrzeć coś musi być!A ssanie się otwiera linka dobrze wyregulowana,jak kręcisz dłużej trochę to odpali czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekbarwinski
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pasym
|
Wysłany: Nie 12:39, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Witam kolego,w membranach niema żadnych dziurek, gaźników nie wyciągałem,pewnie trzeba będzie je wyjąc i może wyczyścić.Ssanie się otwiera,bo było widać jak pościągałem z góry te dekielki od membran,linka jest dobrze wyregulowana bo widać jak zaworek od ssania się otwiera,jak kręcę długo to słabo ale w końcu odpali,ale trzeba długo kręcić.świeca jest sucha jak ja wykręciłem,wadą jest na pewno to ze dostaje mało paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pegaso
ADMIN
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 13:09, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Może kranik paliwa ci nie puszcza dobrze?A próbowałeś nie zakręcać kranika na noc i wtedy palić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekbarwinski
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pasym
|
Wysłany: Pon 19:22, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
witam,kranik paliwa puszcza paliwo dobrze już to wcześniej sprawdziłem, próbowałem na noc nie zakręcać paliwa no i troszkę lepiej z paleniem.Ale mimo to powinien lepiej palić,trzeba go tez trochę pokręcić nawet jak jest odkręcony kranik .A może musi być więcej paliwa w zbiorniku,bo przecież paliwo leci samoczynnie,i może jak jest więcej to jest większe ciśnienie i lepiej podaje paliwo, chociaż nie wiem czy to ma jakieś znaczenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pegaso
ADMIN
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:39, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma zanczenia ile jest paliwa,zaworek iglicowy powinien puszczać paliwo jak jest go za mało w obudowie gaźnika,a jak jest dość to zamyka.Musisz wyjąć gaźniki i zobaczyć pomierzyć poziom paliwa jaki jest może jest za mały.Bo innej możliwości nie ma,chyba że masz dziurę w krućcu ssącym który łączy gaźnik z głowicą to wtedy nie będzie zasysał tego paliwa z gaźnika ale myślę że jest dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekbarwinski
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pasym
|
Wysłany: Śro 19:56, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam kolego,To prawda muszę wyjąc gaźniki bo ostatnio zrobiłem małą przejażdżkę i zauwarzyłem ze objawy są takie: Jak jadę na małym gazie to mi gaśnie,i żeby nie zgasł to muszę go trzymać na większym gazie,a jak dam trochę ssania to pracuje równo,więc myślę ze dostaje za mało paliwa na wolnych obrotach.Jak trochę zelży mróz to zaraz wyciągam gaźniki.pozdrawiam!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skorpionek77
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŚRODA ŚLĄSKA
|
Wysłany: Nie 20:55, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanko ostatnio trochę jeździłem na swojej Pegaso 97r. I na odcinku 4 km jechałem 150km/h i mi zgasła . Poczekałem minute odpaliłem przejechałem kilometr i znów mi zgasła znowu odczekałem trochę odpaliła dałem jej więcej gazu na postoju i jechała już normalnie , ale wczoraj jechałem do Wrocka leciałem 100km/h i zaczeła mi przerywać , a jak jechałem 120km/h było ok... nie mam pojęcia co jest grane..pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pegaso
ADMIN
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 6:30, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na 99% kończy się cewka zapłonowa lub moduł te rzeczy tak robią jak się nagrzewają.Sprubój świece wymienić,chyba że zmieniałeś już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skorpionek77
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŚRODA ŚLĄSKA
|
Wysłany: Wto 19:17, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nie wymieniałem świec ,wymienie i wtedy zobaczymy co dalej dzięki..pozdrawiam..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamid17
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:30, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam. Nie bede zakładał nowego tematu wiec spytam w tym. Po rozebraniu gaznikow w moim Pegaso zauwazyłe m ze w przepustnicach pod membranami są takie podkładki. W jednym gazniku podkładka była pod iglicą a w drugim nad. Jak to powinno być złożone. Dodam ze Aprilia nie Pali (kupiłem uszkodzoną)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|